2013-09-25





Sütőtökpüré . . . 






Az ősz egyik remek zöldsége a tök, amelyből számtalan finomság
 elkészíthető a konyhában. A tök nem csak változatos, de egészséges is,
 hiszen számtalan vitamint és ásványi anyagot is tartalmaz.



Natúr változat . . .





Az egész sütőtököt megmostam és hosszába félbe vágtam, 
magjait kikapartam.

Két fél tököt tepsibe fektettem és pici olvasztott vajjal megkentem ,
 kevés nádcukorral szórtam, csipet fahéjjal ízesítettem és sütőbe puhára sütöttem. 
A puha sütőtök húst a benne felgyülemlett lével együtt tálba kanalaztam és
 botmixerrel pürésítettem.
Semmi mással nem kell ízesíteni, mehet kis dobozolva a
fagyasztóba későbbiekre.
Felhasználható sokféle -képpen, például, leves-, étel-, ital-, alapjának,
 -édesen-sósan- fűszerezve -ahogyan  csak szeretnéd! :)

Nincsenek megjegyzések: